دکتر مسلمین ریاست واحد یزد:

تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ ترکیه مقام اول جهان را کسب کرد

یزدفردا :تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ 2011 ترکیه ،مقام اول جهان را در شاخه جابجایی اجسام رشته امدادگر واقعی کسب نمود .

دکتر محمد حسین مسلمین ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه گفت : تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد (yra) در مسابقات بین المللی ربوکاپ 2011 ترکیه که در شهر استانبول برگزار شد در رقابت با کشورهای برتر رباتیک جهان چون ژاپن ، آمریکا ، آلمان ، مکزیک ، تایلند ، یونان ، هند و ... به برتری دست یافت و بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد و برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارات خود افزود.
وی ادامه داد: این مسابقات از روز سه شنبه 14 تیرماه(5جولای) به مدت یک هفته در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و تیم واحد یزد با تلاشهای شبانه روزی اعضاء و حمایت های دانشگاه ،خود را به سطح بالایی از آمادگی رسانید و نهایتا رتبه اول جهان را در شاخه جابجایی اجسام رشته امدادگر واقعی به دست آورد .

لازم به ذکر است تیم رباتیک واحد یزد پس از برگزاری ششمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران (2011) که در فروردین ماه 1390 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، در رشته امدادگر واقعی مقام دوم، در رشته جابجایی اجسام رباتهای امدادگر مقام اول، در رشته مین یاب دستی مقام سوم، در رشته واقعیت ترکیبی مقام سوم را به دست آورد و مجوز حضور در مسابقات بین المللی ترکیه را به دست آورد .http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=3595311.jpg


تصاویر موفقیت تیم رباتیک YARدانشگاه آزاد اسلامی یزد در مسابقات ربوکاپ ایران
فروردین ماه 90  در تهران

















 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا